ترجمه اهنگ{Teadrops in the rain}از{cnblue}

عاشقان همیشگی کره

 

  • I wish upon a star, I wonder where you are
  • I wish you're coming back to me again
  • And everything's the same like it used to be
  •  
  • I see the days go by and still I wonder why
  • I wonder why it has to be this way
  • Why can't I have you here just like it used to be
  •  
  • I don't know which way to choose
  • How can I find a way to go on ?
  • I don't know if I can go on without you oh
  •  
  • Even if my heart's still beating just for you
  • I really know you are not feeling like I do
  • And even if the sun is shining over me
  • How come I still freeze ?
  • No one ever sees, no one feels the pain
  • I shed teardrops in the rain
  •  
  • I wish that I could fly, I wonder what you say
  • I wish you're flying back to me again
  • Hope everything's the same like it used to be
  •  
  • I don't know which way to choose
  • How can I find a way to go on
  • I don't know if I can go on without you, without you
  •  
  • Even if my heart's still beating just for you
  • I really know you are not feeling like I do
  • And even if the sun is shining over me
  • How come I still freeze ?
  • No one ever sees, no one feels the pain
  • I shed teardrops in the rain
  •  
  • Oh... I shed teardrops in the rain
  • Oh... Hey... Teardrops in the rain
  •  
  • Even if my heart's still beating just for you
  • I really know you are not feeling like I do
  • And even if the sun is shining over me
  • How come I still freeze ?
  • No one ever sees (no one) no one feels the pain (no one)
  • I shed teardrops in the rain
  • Teardrops in the rain
  • Teardrops in the rain
  • Teardrops in the rain...

++++++++++++++بوسه++++++++++++++ 

هیچکس همیچوقت نمی بینه، هیچکسی دردمو احساس نمی کنه

قطره های اشک زیر باران

پیش ستاره ها آرزو می کنم، متعجبم که کجایی

و همه چی همونطور که بود هست

روزایی رو می بینم که می ری و هنوزم متعجبم که چرا

متعجبم که چرا باید اینطوری می شد

چرا نمی تونم مثل اونوقتا داشته باشمت

نمی دونم کدوم راه رو انتخاب کنم

چجوری راهی برای ادامه دادن پیدا کنم؟

نمی دونم که اصلا بدونه تو می تونم ادامه بدم یا نه

حتی اگه هنوز قلبم برای تو بتپه

مطمئنم که تو مثل من احساس نمی کنی

و حتی اگه خورشید اطرافم بدرخشه

چجوری من هنوز دارم یخ می زنم؟

هیچکس هیچوقت نمی بینه، هیچکس درد منو احساس نمی کنه

قطره های اشک که زیره بارون می ریزه

آرزو می کنم کاش می تونستم پرواز کنم، متعجبم که اونوقت تو چی می گفتی

آرزو می کنم دوباره پیشم پرواز کنی و برگردی

امیدوارم همه چی همونطور که قبلا بود بشه

نمی دونم کدوم راه رو انتخاب کنم

چجوری راهی برای ادامه دادن پیدا کنم؟

نمی دونم که اصلا بدونه تو می تونم ادامه بدم یا نه

حتی اگه هنوز قلبم برای تو بتپه

مطمئنم که تو مثل من احساس نمی کنی

و حتی اگه خورشید اطرافم بدرخشه

چجوری من هنوز دارم یخ می زنم؟

هیچکس هیچوقت نمی بینه، هیچکس درد منو احساس نمی کنه

قطره های اشک که زیره بارون می ریزه

اوه... قطره های اشکم زیره بارون می ریزه

اوه.. قطره های اشکم زیره بارون می ریزه

حتی اگه هنوز قلبم برای تو بتپه

مطمئنم که تو مثل من احساس نمی کنی

و حتی اگه خورشید اطرافم بدرخشه

چجوری من هنوز دارم یخ می زنم؟

هیچکس هیچوقت نمی بینه (هیچکس)، هیچکس درد منو احساس نمی کنه (هیچکس)

قطره ها اشکم زیره بارون.. (3)


نظرات شما عزیزان:

تارا
ساعت15:48---2 مرداد 1394
امروز کل سایتتو میخام بخونم
پاسخ: خخخخ چه عجله ای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ یک شنبه 3 تير 1394برچسب:, ساعت 3:5 توسط naznazi